Nowości

Nie boimy się odpowiedzialności i zobowiązaliśmy się do zapewnienia jakości naszych usług (Quality Pledge)

Nie boimy się odpowiedzialności i zobowiązaliśmy się do zapewnienia jakości naszych usług (Quality Pledge)

Słowo “jakość” słyszymy tak często, że czasami traci ono swoje znaczenie i staje się banałem. Jednak dla nas w ENP zdecydowanie nie jest to frazes. Wręcz przeciwnie, nasza praca znacząco odróżnia nas od innych firm, które sprzedają dane tanie, a nie dobrej jakości.

ENP radzi sobie naprawdę dobrze w kwestii jakości danych - nie tylko w obrębie krajów, w których działamy, ale też globalnie - i jesteśmy z tego bardzo dumni!

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że nasi klienci podejmują ważne decyzje strategiczne, czasami rzędu milionów złotych lub Euro, w oparciu o gromadzone przez nas dane. Są to nie tylko decyzje marketingowe, ale także produkcyjne, biznesowe czy społeczne. Słabej jakości dane nigdy nie stworzą jakościowego fundamentu, dlatego z entuzjazmem przyjęliśmy inicjatywę kilku zagranicznych partnerów, by dołączyć do Quality Pledge.

Podjęcie tego zobowiązania nie jest dla nas ani nowe, ani skomplikowane. Będziemy po prostu nadal wykonywać naszą pracę tak, jak robiliśmy to do tej pory, z tą różnicą, że czujemy potrzebę szerszego komunikowania tego tematu w naszej branży, zwłaszcza w skali globalnej.

Podzielamy opinię, że nie wystarczy dobrze robić ankiety, ważna jest również przejrzystość procedur i standaryzacja pomiaru jakości ankiet i cieszymy się, że jesteśmy firmą, która będzie aktywnie uczestniczyć w rozwoju tych rzeczy. Trzymajcie więc za nas kciuki!

Więcej informacji można znaleźć w webinarium Quality Pledge.

‹ Wróć

Opublikowane dnia 20 maj 2024, 15:59:49